Laskujen maksu pankeissa muuttuu jossain vaiheessa. Mistä löydän selkokielellä lisää infoa? Onko totta että kaikilla pitää olla älypuhelin? Minulla ei ainakaan…

Kysytty

Laskujen maksu pankeissa muuttuu jossain vaiheessa. Mistä löydän selkokielellä lisää infoa? Onko totta että kaikilla pitää olla älypuhelin? Minulla ei ainakaan kertakaikkiaan ole varaa ostaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nordean sivuilla vastataan näin:

"Vastaus:
Et tarvitse. Mikäli et omista älypuhelinta, tulet saamaan käyttöösi tunnuslukulaitteen.

Tunnuslukulaitetta käytät samoissa palveluissa, kuin paperista tunnuslukukorttia. Tulemme tiedottamaan hyvissä ajoin, kun tunnuslukulaite on saatavilla."

0 ääntä

Kommentit

Tarvitaan siis kuitenkin tietokone?