Lapsi tuli kotiin kolmen kirjaston kanssa. Kuitilla näkyy 4. Kirjaa.

Kysytty

Lapsi tuli kotiin kolmen kirjaston kanssa. Kuitilla näkyy 4. Kirjaa ja sanoi että kolme otti vain. Epäselväksi jäi vetikö itse kirjat vai kirjaston työntekijä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa tulla selvittämään asiaa kirjastoon.

Joskus kirja unohtuu lainausautomaatin viereen, joskus lainaustiskin kulmalle ja joskus kaveri lainaa toisen kortilla tieten tai vahingossa.

Toivottavasti kirjaston työntekijät kuitenkin huomaavat tällaiset virheet tiskiltä lainatessa ja osaavat korjata ne.

Kuitin tieto saattaa siis olla onneksi virheellinen ja lainassa on vain ne kolme haluttua teosta.