Lapseni tykkäsi kovasti Jacqueline Kellyn kirjasta Luonnonlapsi Calpurnia Tate. Onko sen jatko-osista tulossa suomennosta? (The Curious World of Calpurnia Tate…

Kysytty

Hei! Lapseni tykkäsi kovasti Jacqueline Kellyn kirjasta Luonnonlapsi Calpurnia Tate. Onko sen jatko-osista tulossa suomennosta?
(The Curious World of Calpurnia Tate
The Calpurnia Tate, Girl Vet chapter book series:
-Skunked
-Counting Sheep)

Vastaus

Vastattu

Jacqueline Kellyn kirja Luonnonlapsi Calpurnia Tate on julkaistu suomeksi Kariston kustantamana vuonna 2011. Jatko-osia ei ole suomennettu. Koska ensimmäisen osan julkaisusta on kulunut jo reilusti aikaa, on todennäköistä, että jatko-osia ei enää suomenneta. Asiaa voi toki tiedustella kustantajalta: https://www.karisto.fi/sivu/yhteystiedot/