Lainasin kerran levyn enkä muistanut pyytää levyä mukaan. Siitä on nyt melkein vuosi ja olisi ehkä aika jo selvitellä.. Eli jos menisin sinne kirjastoon mistä…

Kysytty

Hei. Lainasin kerran levyn enkä muistanut pyytää levyä mukaan. Siitä on nyt melkein vuosi ja olisi ehkä aika jo selvitellä.. Eli jos menisin sinne kirjastoon mistä lainasin kyseisen levyn ja kysyn, että puuttuko levy, niin jos heiltä ei puutu, ja olen selvittänyt asian saanko porttikiellon pois vai pitääkö maksaa vielä jotain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun tosiaan kannattaa mennä selvittämään asiaa kirjastoon, josta olet lainannut levyn. Jos levy löytyy sieltä, et joudu maksamaan mitään vaan lainausestosi poistetaan.