Lainasin energia mittarin itäkeskuksesta. Olen kuitenkin sairastunut ja lainaika on viikon. Voiko joku palauttaa mittarin puolesta esim. Kontulan tai vuosaaren…

Kysytty

Lainasin energia mittarin itäkeskuksesta. Olen kuitenkin sairastunut ja lainaika on viikon. Voiko joku palauttaa mittarin puolesta esim. Kontulan tai vuosaaren kirjastoon? En mielellään sairaana lähde liikenteeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Energiamittari toivottaisiin palautettavaksi siihen kirjastoon, mistä se on lainattu. Asian voisi tietysti vielä varmistaa Itäkeskuksen kirjastosta puh. 31085090.
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/itakeskus/yhteystiedot/