Lainasin eilen äänikirjan, jonka kuuntelemisen aloitin. Nyt en tiedä, miten pääsen jatkamaan kuuntelua.

Kysytty

Lainasin eilen Ellibsin äänikirjan, jonka kuuntelemisen aloitin. Nyt en tiedä, miten pääsen jatkamaan kuuntelua.
Yritin löytää ohjeita, mutta en onnistunut.
Olen Helmet-kirjaston asiakas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ellibsin äänikirjoja pääsee takaisin kuuntelemaan menemällä ensin oman kirjaston e-kirjapalveluun eli sinun tapauksessasi osoitteeseen https://www.ellibslibrary.com/helmet Palveluun kirjaudutaan oman kirjaston tunnuksilla yläreunan kirjaudu sisään -linkistä. Sitten klikataan oma kirjahylly -linkkiä yläreunasta. Nykyisten lainojen kohdalta pääsee nuolilla liikkumaan oikean lainan kohdalle ja sitten voi klikata jatka kuuntelua.