Lainasin 4-5 vuotta sitten hyvän ranskalaisen elokuvan. Onkohan tiedostoista löydettävissä lainaushistoriaa?

Kysytty

Lainasin 4-5 vuotta sitten hyvän ranskalaisen elokuvan. Onkohan tiedostoista löydettävissä lainaushistoriaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Asiakkaan on ollut juuri 4-5 vuoden ajan ollut mahdollista tallentaa oma lainaushistoriansa:

"Järjestelmä ei tallenna lainaushistoriaasi automaattisesti, vaan voit itse aloittaa ja lopettaa lainaushistorian tallentamisen milloin tahansa. Muut lainaajat ja kirjaston henkilökunta eivät voi tarkastella lainaushistoriaasi eivätkä muuttaa sitä.

Aloita ja lopeta lainaushistorian tallentaminen Omien tietojesi linkistä Lainaushistoriani. Voit myös poistaa valitsemiasi lainoja lainaushistoriastasi tai tyhjentää lainaushistoriasi kerralla.

Lainaushistoriaasi kertyvät vain ne lainat, jotka olet tehnyt aloitettuasi lainaushistoriasi tallentamisen."
https://www.helmet.fi/search*fin/k

Mikäli tuo toiminto on ollut käytössäsi elokuvan lainatessasi, niin sieltä se kyllä löytyy.