Lainasin 28.3. 2023 Karen M. McManus henkilön kirjan - Yksi meistä valehtelee. Pystyykö sitä vielä lainaamaan uudestaan, kun omalle sivulleni tuli ilmotus…

Kysytty

Hei, lainasin 28.3. 2023 Karen M. McManus henkilön kirjan - Yksi meistä valehtelee. Pystyykö sitä vielä lainaamaan uudestaan, kun omalle sivulleni tuli ilmotus varatuista kirjoista että tämän kirjan olisi joku jo varannut.

Vastaus

Vastattu

Hei! Kyllä pystyt uusimaan lainan. Varaus ehti tärpätä jo saman kirjan toiseen kappaleeseen.

Voit uusia lainan verkkokirjastossa, kirjaston asiakaspalvelutiskillä tai soittamalla kirjastoon.