Lainaisin mielelläni e-kirjoja ellibs kirjaston kokoelmasta, mutta olen valitettavasti unohtanut salasanani! Voisitteko lähettää minulle salasanan tai linkin…

Kysytty

Hei!
Lainaisin mielelläni e-kirjoja ellibs kirjaston kokoelmasta, mutta olen valitettavasti unohtanut salasanani!
Voisitteko lähettää minulle salasanan tai linkin miten voin uusia salasanani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston salasanan eli tunnusluvun saa vain käymällä henkilökohtaisesti kirjastossa. Alla tietoa Kyyti-kirjastojen kirjastokortista ja tunnusluvusta:

http://www.kyyti.fi/palvelut/kirjastokortti-ja-tunnusluku