Lainaamani kirjaan tuli hieman vesivahinkoa. Se oli repussa ja reppu oli hieman auki niin kirjan yläosaan tuli hieman vettä. Vesi on lähinnä kirjan yläosassa…

Kysytty

Hei. Lainaamani kirjaan tuli hieman vesivahinkoa. Se oli repussa ja reppu oli hieman auki niin kirjan yläosaan tuli hieman vettä. Vesi on lähinnä kirjan yläosassa ja ei vaikuta kirjan lukemiseen. Mitä tehdä?

Vastaus

Vastattu

Hei

Helmet-kirjastojen käyttösääntöjen mukaan asiakkaan on korvattava kadonnut tai vahingoittunut aineisto. Kuvan teos sen verran kastunut, että se pitää poistaa lainauskierrosta. Kirjan voi korvata asiakaspalvelussa joko maksamalla tai vaihtoehtoisesti tuomalla vastaavan teoksen tilalle.

Helmet-kirjaston käyttösäännöt | Helmet