Kysyn varmasti väärästä paikasta, mutta haluaisin tallenteen TV-elokuvasta Lossi vuodelta 1980 Kirj. Pekka Veikkonen Ohj. Matti Tapio Olisiko joku…

Kysytty

Kysyn varmasti väärästä paikasta, mutta haluaisin tallenteen
TV-elokuvasta Lossi vuodelta 1980
Kirj. Pekka Veikkonen
Ohj. Matti Tapio
Olisiko joku ammattitaitoinen niin ystävällinen että selvittäisi puolestani mahdollisuuden ostaa kyseinen tallenne. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen tv-elokuva on lainattavissa Espoon Leppävaaran kir-
jastosta tai kirjasto Omenasta. Varauksen voi tehdä myös Helsingin kaupunginkirjaston lähimmästä toimipisteestä ja pyytää lähettämään tallenteen sinne.
Tallennetta myy Yleisradion Tallennemyynti. Soitto YLE:n
asiakaspalvelunumeroon (09)1480 4033 voi paljastaa, vieläkö
sitä on myynnissä.