Kysyn kirjaa, jonka tekijä on norjalainen kirjailija ja toimittaja poliittinen aktivisti Hage Storhauge. Hän työskentelee Human Rights SErvice säätiössä. Kirja…

Kysytty

Kysyn kirjaa, jonka tekijä on norjalainen kirjailija ja toimittaja poliittinen aktivisti Hage Storhauge. Hän työskentelee Human Rights SErvice säätiössä. Kirja on ilmeisesti hiljattain suomennettu. Sen kustantaja on Kiuas. Se on jaettu kaikille Suomen kansanedustajille, mutta siitä ei ole valtamedioissa kommentoitu ollenkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan nimi on Islam:  yhdestoista vitsaus, ja se on suomennettu tänä vuonna. Kirja on monien kirjastojen kokoelmissa.