Kysyn david baldacci oikeuden vaaliat kirjasta niitä on vain 9kpl tällä hetkellä kirjastoissa yhteensä onko tulossa lisää varauksia on jo 67

Kysytty

hei kysyn david baldacci oikeuden vaaliat kirjasta niitä on vain 9kpl tällä hetkellä kirjastoissa yhteensä onko tulossa lisää varauksia on jo 67

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

rekisterissä on vasta Kauniaisten ja Vantaan hankkimat niteet, Espoo ja Helsinki puuttuvat vielä. Jos teos kiinnostaa, laita ihmeessä varaus siihen! Varausjono kulkee nopeasti kunhan puuttuvat kappaleet saadaan rekisteriin. Tarkaa aikaa en osaa sanoa, mutta kauan ei tarvitse odottaa.