Kysymys Hesarin Aikakoneesta. Haluaisin löytää erään henkilön kuolinilmoituksen. En kuitenkaan muista, missä numerossa hänen ilmoituksensa on. Saako sitä…

Kysytty

Kysymys Hesarin Aikakoneesta. Haluaisin löytää erään henkilön kuolinilmoituksen. En kuitenkaan muista, missä numerossa hänen ilmoituksensa on. Saako sitä mitenkään selville haussa ilman päivämäärätietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien Aikakoneessa ovat luettavissa digitoidut vanhat lehdet vuosilta 1889 - 1997. Aikakoneen hakutoiminnolla löytyvät myös kuolinilmoitukset.

https://www.hs.fi/aikakone/?ref=nav

17 ääntä

Kommentit

Terttu Ruuth kuolinilmoitus?