Kysymys Helsinki Pääkirjastolle: Ao kirja on luettavissa ainoastaan 3:ssa kirjastossa - ei ollenkaan lainattavissa. Kysyisin, onko kirjaa harkittu…

Kysytty

Kysymys Helsinki Pääkirjastolle: Ao kirja on luettavissa ainoastaan 3:ssa kirjastossa - ei ollenkaan lainattavissa. Kysyisin, onko kirjaa harkittu hankittavaksi ainakin lukukappaleeksi (mielellään myös lainattavaksi) myös Helsinkiin Pääkirjastoon?
Kirja olisi varmaan kiinnostava mm. meille sukututkijoille.

Suomalaisia vaakunoita : henkilöitä, sukuja, yhteisöjä / toim. Topi Railo, Hei[n]z Stürmer, Tapani Talari ; kirjoittajat: Maunu Harmo, Kimmo Kara ; vaakunapiirrokset: Reijo Helläkoski. Helsinki : Suomen heraldinen seura ry, 2006 (Hämeenlinna : Karisto Oy:n kirjapaino). (Sarja Suomen heraldinen seura : julkaisusarja ; no 25)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon 5 kappaletta. Pasilaan on tulossa sekä laina- että käsikirjastokappale. Kannattaa seurata teoksen saapumista HelMet-tietokannasta osoitteessa http://www.helmet.fi/