Kysymys/ehdotus nettipalvelun kehittämisestä: Oletteko aikoneet kehittää toimintaanne tulevaisuudessa niin, että jatkossa olisi mahdollista maksaa esim…

Kysytty

Hei.

Kysymys/ehdotus nettipalvelun kehittämisestä:

Oletteko aikoneet kehittää toimintaanne tulevaisuudessa niin, että jatkossa olisi mahdollista maksaa esim. myöhästymismaksuja netin kautta? Itse en ainakaan onnistunut löytämään tällaista mahdollisuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kymenlaaksoon on tulossa uusi kirjastojärjestelmä ensi vuoden huhtikuussa ja tässä järjestelmässä järjestelmän toimitaja juuri vastasi, että tekeillä on. Toinen verkkomaksamista rajoittava tekijä on kirjastomaksujen pienuus. Pankkien välitysmaksut ovat sen verran suuria että nähtäväksi jää kannattaako verkkomaksua ottaa käyttöön vaikka siihen tekniset edellytykset olisivat olemassa.

0 ääntä

Kommentit

Entä maksukaista?