Kysymykseni on hassu ja ehkä mahdoton löytää, mutta tehän haasteita rakastatte? Muistelen ja etiskelen lasten kuvitettua kirjaa, jossa oli (muistaakseni) tyttö…

Kysytty

Hei!
Kysymykseni on hassu ja ehkä mahdoton löytää, mutta tehän haasteita rakastatte?

Muistelen ja etiskelen lasten kuvitettua kirjaa, jossa oli (muistaakseni) tyttö, joka tykkäsi imeä rasvaa, tai jotain salvaa/voidetta suoraan tuubista. En usko, että se oli kirjan idea, mutta tämän yksityiskohdan muistan.

Ajoittaisin kirjan lapsuuteeni 70–80-luvulle.

Vastaus

Vastattu

Kollega ehdotti kirjaa Anni Qvist: Höpsistä pussiin.