Kysyisin vain, aiotteko tilata Helsingin Sanomissa tänään mainitun teoksen Girls of Riyadh? Kirjailija on Rajaa Alsanea. Sitä ei lehden mukaan ole vielä…

Kysytty

Kysyisin vain, aiotteko tilata Helsingin Sanomissa tänään mainitun teoksen Girls of Riyadh? Kirjailija on Rajaa Alsanea. Sitä ei lehden mukaan ole vielä käännetty suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankintatoiveesi tullaan kyllä täyttämään ja viesti lähtee eteenpäin Helsingin kaupunginkirjaston hankintaosastolle. Espoo ilmoittaa hankkineensa jo ainakin yhden kappaleen.