Kysyisin uudesta kirjasta, kirjoittanut Tapani Marjanen. Kirjan nimi Syyt ja Seuraukset Kirja kertoo puun sorvauksesta ja siihen liittyvistä asioista.

Kysytty

Hei
Kysyisin uudesta kirjasta, kirjoittanut Tapani Marjanen. Kirjan nimi Syyt ja Seuraukset
Kirja kertoo puun sorvauksesta ja siihen liittyvistä asioista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapani Marjasen kirja Syyt ja sorvaukset on jo ilmestynyt, mutta sitä ei ole vielä HelMet-kirjastoissa. Voit tehdä hankintaehdotuksen oheisella kaavakkeella.
http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus