Kysyisin tiettyä fantasiakirjasarjaa. Muistan että siinä oli (ehkä) Par Olsson tai sinnepäin niminen poika päähenkilönä. Kirjassa oli varjonkaisia/varjolaisia…

Kysytty

Kysyisin tiettyä fantasiakirjasarjaa. Muistan että siinä oli (ehkä) Par Olsson tai sinnepäin niminen poika päähenkilönä. Kirjassa oli varjonkaisia/varjolaisia ja jossain lukemassani osassa nämä varjotyypit väittivät että Par olisi myös sellainen. En muista oliko kirja nuorten vai aikuisten fantasiapuolella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

sattuisiko hakemasi kirjasarja olemaan Shannaran perintö. Näissä Par Omsford niminen henkilö.

Shannaran perintö Keski-kirjastossa

ystävällisin terveisin,