Kysyisin tietoja sukunimestä Aho ehkä Piippolassa, joka muutettiin v. 1900 nimeksi Ahonen.Mistä tietoja.

Kysytty

Kysyisin tietoja sukunimestä Aho ehkä Piippolassa, joka muutettiin v. 1900 nimeksi Ahonen.Mistä tietoja.

Vastaus

Vastattu

Reisjärvisistä Ahon ja Aholan suvuista on koottu sukututkimus Reisjärviset Ahon ja Aholan suvut (Seppo Aho, 2004), josta voisi olla apua. Piippolan alueelta ei ole erikseen sukututkimusta.