Kysyisin tästä tarjottimesta olisiko tietoa mistä päin tämä voisi olla ja onko tuo joku tunnistettava koriste mikä on tarjottimen keskellä.

Kysytty

Hei kysyisin tästä tarjottimesta olisiko tietoa
mistä päin tämä voisi olla ja onko tuo joku tunnistettava koriste
mikä on tarjottimen keskellä.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Saman tyylisiä esineitä on tehty eri maissa esimerkiksi 1800-luvulla, mutta niitä on myös uustuotannossa. Kuvan perusteella ei valitettavasti pysty sanomaan, mistä tarjotin on kotoisin tai kuinka vanha se on. Suosittelen kääntymään asiassa jonkin antiikkikaupan puoleen.