Kysyisin tällaista asiaa,kun tyhjennän kirjahyllyäni ja minulla on hienot teokset sarja Valitut teokset.Sarja on puna-kulta kansinen.Siinä on 36 teosta…

Kysytty

Hei.Kysyisin tällaista asiaa,kun tyhjennän kirjahyllyäni ja minulla on hienot teokset sarja Valitut teokset.Sarja on puna-kulta kansinen.Siinä on 36 teosta suomalaiset ym,klassikot.Mielelläni myisin pois jos vaikka siellä olisi käyttöä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastaan Kouvolan pääkirjaston tilanteesta. Emme valitettavasti osta kyseista sarjaa, koska kirjastossamme on jo suomalaiset klassikot melko kattavasti. Teidän kannattaisi kysellä antikvariaateista ja kirpputoreilta. Koulujen alettua voisi ehkä kysellä myös kouluilta, olisiko heillä käyttöä tällaisille kirjoille. Muistuttaisin myös Kouvolan pääkirjaston Ex libris -kahvilassa olevasta kirjojen vaihtokaapista, jonne voi tuoda tarpeettomat kirjat ja voi ottaa kaapista jotain mukaan.