Kysyisin seuraavaa:kun varaan kirjan,niin onko kirjaston pakko lähettää paperinen ilmoituslappu varauksen saapumisesta?ei siitä mitään haittaakaan ole,mutta…

Kysytty

Hei! kysyisin seuraavaa:kun varaan kirjan,niin onko kirjaston pakko lähettää paperinen ilmoituslappu varauksen saapumisesta?ei siitä mitään haittaakaan ole,mutta tuntuu niin turhalta,koska täältä helmetistä näkyy reaaliajassa kaikki tiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto lähettää aina saapuneesta varauksesta ilmoituksen. Voit kuitenkin valita, haluatko ilmoituksen postitse vai sähköpostitse. Pääset muuttamaan tietojasi helmetin kohdasta "omat tiedot".