Kysyisin miten Yrjö Jylhä on suomentanut John Miltonin Paradise Lostin kohdan "Stirred up with envy and revenge".

Kysytty

Hei, kysyisin miten Yrjö Jylhä on suomentanut John Miltonin Paradise Lostin kohdan "Stirred up with envy and revenge".

Vastaus

Vastattu

Käännös löytyy John Miltonin Kadotetun paratiisin ensimmäisestä kirjasta, riviltä 34. Yrjö Jylhä suomensi teoksen vuonna 1933. Vuoden 1952 painoksessa kysymäsi säe on sivulla 4. Saat käännöksen sähköpostiisi.

Paradise Lost by John Milton | Project Gutenberg
Milton, John: Kadotettu paratiisi (suom. Yrjö Jylhä, WSOY, 1952)