Kysyisin, minkä nimisessä muumiseikkailussa muumimamma lähtee ns. lomalle Nuuskamuikkusen kanssa keräämään kirsikoita? Taustalla lähdölle on muiden muumitalon…

Kysytty

Hei,

Kysyisin, minkä nimisessä muumiseikkailussa muumimamma lähtee ns. lomalle Nuuskamuikkusen kanssa keräämään kirsikoita? Taustalla lähdölle on muiden muumitalon asukkaiden kiukuttelu muumimammaa kohtaan. Kiitos :)

Vastaus

Vastattu

Muumikirjallisuudesta on paras kysyä asiantuntijoilta Lastenkirjainstituutin sivulta ks.

https://lastenkirjainstituutti.fi/kirjasto/kysy-meilta

1 ääntä

Kommentit