Kysyisin milloin PK-seudulla voi lukea lukukoiralle?

Kysytty

Hei, kysyisin milloin PK-seudulla voi lukea lukukoiralle? Kyseessä 8v lapsi. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen lukukoirien aikataulut löytyvät kootusti Helmet.fin tapahtumissa. Voit myös hakea tapahtumista itse hakusanalla "lukukoira".

Lähimpänä oleva tapahtuma on aina ensimmäisenä ja aikataulut päivittyvät sitä mukaa kun ne ovat tiedossa ja varmistuneet.