Kysyisin milloin Helsingin Pitäjänmäen kirjasto palauttaa asiakkaille mahdollisuuden kierrättää asiakkaiden omia kirjoja ilmaiseksi erillisessä hyllyssä?

Kysytty

Kysyisin milloin Helsingin Pitäjänmäen kirjasto palauttaa asiakkaille mahdollisuuden kierrättää asiakkaiden omia kirjoja ilmaiseksi erillisessä hyllyssä?

Vastaus

Vastattu

Kierrätyshyllyt ovat nyt pois käytöstä korona-aikana, eikä ole tietoa, kuinka kauan tämä tilanne kestää, mutta Pitäjänmäen kirjasto tiedottaa asiasta heti kun ne tulevat taas saataville.