Kysyisin, löytyykö Vaasan kaupunginkirjastosta seuraavia teoksia: 1) BARDY, M. (toim.) 2009. Lastensuojelun ytimissä. Helsinki: Yliopistopaino. (272 s.) 2)…

Kysytty

Hei! Kysyisin, löytyykö Vaasan kaupunginkirjastosta seuraavia teoksia:

1) BARDY, M. (toim.) 2009. Lastensuojelun ytimissä. Helsinki: Yliopistopaino.
(272 s.)
2) HONKATUKIA, P. & KIVIVUORI, J. (toim.) 2006. Nuorisorikollisuus. Määrä,
syyt ja kontrolli. Helsinki: Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen julkaisuja 221.
(385 s.) http://www.optula.om.fi/37148.htm
(löytyykö painettuna? )

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1) Lastensuojelun ytimissä: molemmat Vaasan kaupunginkirjaston kappaleet ovat lainassa. Ensimmäinen eräpäivä on 10.6.2011
2) Nuorisorikollisuus: molemmat Vaasan kaupunginkirjaston kappaleet ovat lainassa. Ensimmäinen eräpäivä on 10.6.2011

Voit halutessasi varata kirjat joko verkkokirjaston kautta tai soittamalla/käymällä kirjastossa.