Kysyisin löytyykö Sinja ja Jiko nimille nimipäivää. Niitä ei tavallisessa nimipäiväkalenterissa ole.

Kysytty

Kysyisin löytyykö Sinja ja Jiko nimille nimipäivää. Niitä ei tavallisessa nimipäiväkalenterissa ole.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska virallisessa nimipäiväkalenterissa Sinjaa ja Jikoa ei ole, nimipäivää voi viettää joko silloin kun haluaa tai voi valita nimipäivän samankaltaisuuden perusteella. Sinjan nimipäivä voisi olla 2.9., jolloin juhlivat myös Sinikka ja Sini. Jiko puolestaan voisi viettää nimipäiväänsä 23.4., jolloin juhlivat Yrjö, Jyrki, Jyri, Jori ja Yrjänä.