Kysyisin kenen runo ja mistä kokoelmasta ovat: "Virkamiehen vastaus. Hyvä Niina! Pahoittelut että vastaamiseni on kestänyt näin kauan...." ja "Tinder Horror…

Kysytty

Kysyisin kenen runo ja mistä kokoelmasta ovat:
"Virkamiehen vastaus. Hyvä Niina! Pahoittelut että vastaamiseni on kestänyt näin kauan...."
ja
"Tinder Horror Story. Käytiin satamassa jäätelöllä ja tässä vaiheessa liittyi kolmanneksi pyöräksi..."
ja
"Kun sanoista katoaa leikki, on aika avata lastenhuoneen ovi..."
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Hei!

Tinder Horror Story -runo löytyy Kalevauvala -runokokoelmasta (Atena, 2018)

"Kun sanoista katoaa leikki" näyttäisi olevan Arto Lapin runokokoelmasta Laululento (Sammakko, 2011)

Virkamielen vastausta en löytänyt mistään. Ehkä tämän palstan muut lukijat osaavat auttaa asiassa.