Kysyisin että Mikä on Ollut Lahdessa sijaitsevan Ruoriniemen päiväkodin Rakennuksen alkuperäinen käyttötarkoitus, Rakennus näyttää melko vanhalta?

Kysytty

Kysyisin että Mikä on Ollut Lahdessa sijaitsevan Ruoriniemen päiväkodin Rakennuksen alkuperäinen käyttötarkoitus, Rakennus näyttää melko vanhalta?

Vastaus

Vastattu

Ruoriniemen päiväkoti toimii 1930- ja 1940-luvuilla rakennetussa kaksikerroksisessa huvilassa, joka on entinen Schaumanin tehtaanjohtajan asuintalo.