Kysyisin että kuinka saan www.helmet.fi palveluun vaihdettua uuden osoitteeni?

Kysytty

Kysyisin että kuinka saan www.helmet.fi palveluun vaihdettua uuden osoitteeni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteenmuutosilmoitus on nyt mahdollista tehdä www.helmet.fi -sivulla. Osoitteenmuutoslinkki on HelMetin etusivulla vasemmassa reunassa 'Omien tietojen' alla. Asiakas kirjoittaa muutossivulle tuunistusta varten nimensä, kirjastokortin numeron ja nelinumeroisen tunnuslukunsa sekä uuden osoitteensa. Jos sinulla ei ole vielä tunnuslukua, voit saada sen kirjastossa esittämällä henkilötodistuksen.

Myös sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron ja tunnusluvun muutokset voi tehdä järjestelmään.

0 ääntä

Kommentit

Hei!
lähetin helmet kirjastoon viestiä, että kirjastokorttini oli hukkunut ja se kortti suljettiin , mutta nyt löysin sen kortin vihdoinkin voiko sen kortin mitenkään saada takaisin käyttöön?