Kysyin aiemmin tästä samasta kirjasta 'Flowers of the field' kirjoittajanaan SUE Harrison. Jos teos on ilmestynyt suomeksi nimellä 'Kedon kukat' onko…

Kysytty

Kysyin aiemmin tästä samasta kirjasta 'Flowers of the field' kirjoittajanaan
SUE Harrison. Jos teos on ilmestynyt suomeksi nimellä 'Kedon kukat'
onko mahdollista, että SUSAN Harrisonin teos 'THE flowers of the field' on ilmestynyt
täsmälleen samalla nimellä? Tahtoisin nimittäin lukea SUE Harrisonin kirjan enkä SUSAN Harrisonin runoteosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan nimeltä The flowers of the filed on kirjoittanut SARAH Harrison, ei Susan eikä Sue. Teos on suomennettu nimellä Kedon kukat ja saatavilla Helsingin kaupunginkirjastosta suomeksi.