Kyseessä sukututkimus. Löytyykö teidän aineistosta Kemin ja Paavolan seurakuntien mikrofilmejä ja -kortteja ajalta 1880->. Jos löytyy, niin ovatko ne…

Kysytty

Kyseessä sukututkimus. Löytyykö teidän aineistosta Kemin ja Paavolan seurakuntien mikrofilmejä ja -kortteja ajalta 1880->.
Jos löytyy, niin ovatko ne kaukolainattavissa Porin kirjastoon?

Kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä mikrofilmattua aineistoa löytyy Mikkelin maakunta-arkistosta, josta sitä voidaan kaukolainata Porin kaupunginkirjastoon. Kaukolainan hinta on 1 € / mikrofilmirulla ja 4 € / mikrofilmikorttitilaus. Maakunta-arkistot lähettävät tämän lisäksi laskun suoraan asiakkaalle. Mikkelin maakunta-arkiston mikrokorttiluettelo on osoitteessa http://www.narc.fi/Arkistolaitos/mma/mluett/mklue.html.