Kyllästyin jonottamaan kirjaa That woman, the life of Wallis Simpson, Duchess of Windsor, Anne Sebba ja ostin sen. Nyt se on luettu. Helmet-sivuilla 7 ihmistä…

Kysytty

Kyllästyin jonottamaan kirjaa That woman, the life of Wallis Simpson, Duchess of Windsor, Anne Sebba ja ostin sen. Nyt se on luettu. Helmet-sivuilla 7 ihmistä jonottaa sitä edelleen ja toinen kirjoistanne näyttää olevan kadoksissa. Yritin tarjota omaa kappalettani lähikirjastoon, mutta ei kelvannut. Olisi pitänyt laittaa Tuo tähän, ota tästä -hyllyyn. Miksi kirjastoon ei kelpaa hyväkuntoinen ilmainen kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
Kirjastoissa on erilaisia käytäntöjä, jotkut kirjastot eivät ota lainkaan lahjoituksia vastaan. Hyvä olisi neuvoa silloin asiakasta kääntymään lahjoituksia vastaanottavan kirjaston puoleen. Tapiolan kirjastossa olemme hyvin kiinnostuneita ottamaan mainitun kirjan kokoelmaan sijoitettavaksi. Tervetuloa! Tässä vielä linkki kirjastomme yhteystietoihin http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tapiolan_kirjasto/Yhte…