KUVA TAIDE niminen kirja pitäisi löytää. Mistä tämän löytäisi?

Kysytty

KUVA TAIDE niminen kirja pitäisi löytää. Mistä tämän löytäisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuva taide –nimistä kirjaa ei löydy kirjastoista. Voisitko tarkoittaa Seppo Töyssyn kirjaa Kuvataide – visuaalisen kulttuurin käsikirja? Kirja näyttäisi olevan paikalla Järvenpään kirjastossa. Jos tämä ei ole etsimäsi, lähetätkö lisätietoja vaikka kirjan tekijästä, niin jatketaan selvitystä.