Kuuntelin joku aika kirjan, jonka oli kirjoittanut norjalainen toimittaja. Kirja oli matkareportaasi entisistä Neuvostoliiton tasavalloissa. Mikä tämä kirja…

Kysytty

Kuuntelin joku aika kirjan, jonka oli kirjoittanut norjalainen toimittaja. Kirja oli matkareportaasi entisistä Neuvostoliiton tasavalloissa. Mikä tämä kirja mahtaisi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, voisiko olla kyseessä tämä kirja:

Fatland, Erika, Sovjetistan : matka Turkmenistaniin, Kazakstaniin, Tadžikistaniin, Kirgisiaan ja Uzbekistaniin, 2015.

Kirja on julkaistu myös Daisy-äänikirjana.