Kuuntelin Coldplayn kappaletta Paradise, jonka intron kohta 0.19-0.32 tuo mieleen jonkun toisen, mielestäni suomalaisen biisin, mutta en saa mieleeni mikä…

Kysytty

Kuuntelin Coldplayn kappaletta Paradise, jonka intron kohta 0.19-0.32 tuo mieleen jonkun toisen, mielestäni suomalaisen biisin, mutta en saa mieleeni mikä voisi olla kyseessä. Löytyykö musiikkiosastoilta apua kysymykseeni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräs musiikkiosastolla työskentelevä kollega arveli että kappale on hyvin todennäköisesti Haloo Helsingin Kuussa tuulee, jonka jousilla soitetun melodian alkutahdit kuulostavat samalta.

https://www.youtube.com/watch?v=cwBi91muvVg.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Aivan totta. Kiitokset asiantuntevasta vastauksesta!