Kuuntelen paljon äänikirjoja ja pidän erityisesti nykyaikaan sijoittuvasta kotimaisesta maalaisromantiikasta. Olen lukenut Anneli Kivelän Katajamäki-sarjan ja…

Kysytty

Kuuntelen paljon äänikirjoja ja pidän erityisesti nykyaikaan sijoittuvasta kotimaisesta maalaisromantiikasta. Olen lukenut Anneli Kivelän Katajamäki-sarjan ja Kirsi Pehkosen Jylhäsalmi-sarjan. Mitä muita tämän tyyppisiä kirjasarjoja on olemassa nimenomaan äänikirjoina?

Vastaus

Vastattu

Enni Mustosen Järjen ja tunteen tarinoita -sarja sijoittuu ajallisesti 1800-luvun lopulta 2000-luvulle. Sarjan osat Nimettömät, Mustasukkaiset, Lipunkantajat, Sidotut ja Parittomat ovat saatavilla cd-äänikirjoina. Marja Hiltusen Koivikon Agatha -sarja kuvaa 1900-luvun alun maaseutuympäristöä. Sarja on saatavilla e-äänikirjana https://www.ellibslibrary.com/collection/0/hiltunen%20marja