Kuulin vuosia sitten joltakulta tuttavaltani kotimaisesta aikuisten eläinsatu-/runo-/kuvakirjasta josta muistikuvat ovat hyvin hatarat, enkä enää muista kuka…

Kysytty

Kuulin vuosia sitten joltakulta tuttavaltani kotimaisesta aikuisten eläinsatu-/runo-/kuvakirjasta josta muistikuvat ovat hyvin hatarat, enkä enää muista kuka asiasta on edes maininnut jotta voisin kysyä asiasta häneltä. Haluaisin löytää ja lainata tai ostaa kirjan itselleni jotta pääsisin viimein lukemaan kokonaisuudessaan. Muistan ainoastaan että tuttavani mainitsi kirjasta lainauksen "kahvikissan elämä on lattea". Osaatteko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Mikko Rimmisen ja Kyösti Salokorven kirjoittama ja Tatu Tuomisen kuvittama Hämärä luonto (Tammi, 2001).