Kuulin työkaveriltani, että voitte tilata kirjoja Helsingin kaupunginkirjastoon kaukolainaksi muualta Suomesta ja muista pohjoismaista. Tarvisin lainaksi…

Kysytty

Kuulin työkaveriltani, että voitte tilata kirjoja Helsingin kaupunginkirjastoon kaukolainaksi muualta Suomesta ja muista pohjoismaista. Tarvisin lainaksi kirjan/kirjoja, joita en ole löytänyt kirjoistoista, joita olen käynyt läpi. Voitteko yrittää hakea tarvitsemiani kirjoja minulle kaukolainaksi? Paljonko se maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukopalvelulomakkeen, ohjeet ja tiedot maksuista löydät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu