Kuulin tarinan varpuspariskunnasta, jossa emo hautoi ja uros pyysi myös päästä välillä hautomaan, mutta emo sanoi, että ei se sovi, nämä ova minun muniani. Kun…

Kysytty

Kuulin tarinan varpuspariskunnasta, jossa emo hautoi ja uros pyysi myös päästä välillä hautomaan, mutta emo sanoi, että ei se sovi, nämä ova minun muniani. Kun uros ilmoitti lähtevänsä klubille, emo sanoi, että hautoisit sinäkin joskus näitä munia, ovat ne sinunkin munia.
Tarina on kuulemma hyvin vanha, mutta sopii mainiosti tähänkin päivään. Olisi hienoa löytää tuo tarina.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tarinaa ei löytynyt. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?