Kun varaa kirjan netissä, eikö saapumisilmoitus voisi tulla varaajan sähköpostiin. Tulisi kirjastolle ja kaikille paljon edullisemmaksi tavaksi? Jos se on jo…

Kysytty

Kun varaa kirjan netissä, eikö saapumisilmoitus voisi tulla varaajan sähköpostiin. Tulisi kirjastolle ja kaikille paljon edullisemmaksi tavaksi?

Jos se on jo mahdollista, niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se on mahdollista. Käyt vain kirjastossa ilmoittamassa, että haluat varausilmoitukset sähköpostiisi - varmista samalla, että kirjaston tiedoissa on ajantasalla oleva sähköpostiosoitteesi - ja ilmoitukset alkavat tulla tätä kautta.

Samalla saat sähköpostiisi myös mahdolliset myöhästymisilmoitukset, sekä ilmoituksen lainassa olevan aineiston lähestyvästä eräpäivästä.