Kun tuo Oodin sivut ovat sellanen viidakko, ettei sieltä löydy paikkaa josta voi kysyä kirjoista, niin kysyisin, onko Eila Kallion kirjaa nimeltä Pallokaiutin…

Kysytty

Kun tuo Oodin sivut ovat sellanen viidakko, ettei sieltä löydy paikkaa josta voi kysyä kirjoista, niin kysyisin, onko Eila Kallion kirjaa nimeltä Pallokaiutin saatavilla jostakin Helsingin kirjastosta?

Vastaus

Vastattu

Eila Kallion teos Pallokaiutin : muistikuvia Radioteatterista (1979) on lainattavissa Helmet-kirjastojen Pasilan kirjavarastosta. Voitte tilata kirjan omaan lähikirjastoonne joko tekemällä itse teoksesta varauksen tai pyytämällä kirjaston henkilökuntaa tekemään varauksen puolestanne.

Kallio: Pallokaiutin Helmetissä