Kun on varannut kirjoja ja noutopaikkana lukee Pääkirjaston aikuistenosasto jne. Niin haetaanko kirjat joltain tiskiltä vai mitenkä homma oikein toimii?

Kysytty

Kun on varannut kirjoja ja noutopaikkana lukee Pääkirjaston aikuistenosasto jne.
Niin haetaanko kirjat joltain tiskiltä vai mitenkä homma oikein toimii?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjaston aikuistenosaston varatut kirjat voi noutaa pääkirjaston (Valtakatu 47)lainaustiskiltä. Tarvitset mukaan kirjastokorttisi.

Jos sinulle tulee varauksen saapumisilmoitus postitse tai sähköpostitse, haettava viimeistään päivämäärä näkyy kirjeessä/viestissä. Jos ilmoitus tulee tekstiviestillä, hakuaikaa on 7 kalenteripäivää lähetyspäivästä. Varausmaksu 1 € maksetaan aineistoa noudettaessa.

Kun varaat aineistoa, voit valita noutopaikaksi myös esim. Sammonlahden, Lauritsalan tai Voisalmen toimipisteen.