Kun olin nuorilikka n. 40v.sitten ja töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla yks pappa lauloi haikeaa laulua :" kerran vannoi sormuksen sormeen kun annoin,…

Kysytty

Kun olin nuorilikka n. 40v.sitten ja töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla yks pappa lauloi haikeaa laulua :" kerran vannoi sormuksen sormeen kun annoin, ettet koskaan jää unoholaan.......tiennyt en mä silloin huolissasi sun joita jäit sä yksin kantamaan, suukon painon salaa huulillle sun armaan unten mailla huolia ei lain. "
Tämä laulu on ollut mielessäni nämä vuosi kymmenet, mikä se ja kuka esittänyt ? Luulen, että ajoittuu sota-aikoihin.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tätä laulua ei onnistuttu löytämään. Tunnistaisiko joku palstan lukijoista sen?

1 ääntä

Kommentit