Kun Kallion kirjasto nyt menee remonttiin, niin mikä on seuraava lähin kirjasto Kalliolaiselle?

Kysytty

Kun Kallion kirjasto nyt menee remonttiin, niin mikä on seuraava lähin kirjasto Kalliolaiselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähin kirjasto on Vallilan kirjasto. Melko lähellä ovat myös Kirjasto 10, Töölön kirjasto ja Pasilan kirjasto. Kirjastoauto palvelee remontin ajan Kallion kirjastolla kerran viikossa.

Varaukset voi noutaa Vallilan kirjastosta remontin alettua.

Lisää tietoa remontista Helmet-sivustolta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kallion_kirj…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Eiköhän varaukset voi tilata noudettaviksi mistä tahansa Helmet-kirjastosta, ei vain Vallilasta. Esimerkiksi Postitalon Kirjasto 10 on monesti matkan varrella.