Kun Helsingin kirjastossa haluaa tulostaa, ladataan tiedosto ensin tulostusjonoon, ja vapautetaan sieltä PIN-koodilla tulostimella. Kuinka kauan työ voi olla…

Kysytty

Kun Helsingin kirjastossa haluaa tulostaa, ladataan tiedosto ensin tulostusjonoon, ja vapautetaan sieltä PIN-koodilla tulostimella. Kuinka kauan työ voi olla jonossa, esim, voinko edellisenä iltana ladata työn ja mennä aamulla tulostamaan?

Vastaus

Vastattu

Tiedostot säilyvät tulostusjonossa 24 tuntia. Voit siis ladata työn edellisenä iltana ja käydä seuraavana aamuna vapauttamassa sen kirjaston tulostimella.

1 ääntä

Kommentit

Hei. Kirjauduin kotona tulostustilille. Siellä näytti olevan mahdollisuus ladata tiedosto kotona ja tulostaa sitten myöhemmin kirjastossa. Onko näin? Jos on, kauanko tuolla tulostusjonossa tiedosto säilyy, kun sen on ladannut kotona?