Kun alaleuan kokoproteesin alle laitetaan 2 implanttia pitämään irtoproteesi paikallaan maksaa se vähintään n. 2500 €. Mutta mitä maksaa se kun tämä proteesi…

Kysytty

Kun alaleuan kokoproteesin alle laitetaan 2 implanttia pitämään irtoproteesi paikallaan maksaa se vähintään n. 2500 €. Mutta mitä maksaa se kun tämä proteesi ns. pohjustetaan. Proteesista pitää kuulemma irrottaa kiskot, joilla proteesi normaalisti kiinnitetääm alaleukaan.

Mitähän hintaluokkaa se on?

Epätietoinen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä on sen verran spesifi kysymys, että kehottaisin sinua kääntymään joko kaupungin hammashuollon puoleen tai yksityisille hammasklinikoille ja tiedustelemaan toimenpiteen hintaa sieltä. Hintaan vaikuttaa varmasti myös potilaan suun ja hampaiden kunto ja toimenpiteeseen käytettävä aika, mitä maallikon on vaikea arvioida.

Kaupungin hammashuollon ajanvarauksen puhelinnumero on (06) 3200 245.
Ajanvaraus on avoinna: ma -to klo 7.30–16.00 ja pe klo 7.30–15.30
Tässä on myös linkki yhden vaasalaisen hammasklinikan hinnastoon
http://www.ajanhammas.fi/tmp_basic_site_0.asp?lang=1&sua=1&q=494d+84cc4…
Voit katsella alustavasti toimenpiteiden hintoja täältä.